کرم دور چشم را چند بار در شبانه روز بزنیم؟

کرم دور چشم را چند بار در شبانه روز بزنیم؟

کرم های دور چشم در دو گروه محصولات روز و شب در بازار وجود دارند. بنابراین حتی اگر بهترین مارک کرم دور چشم را هم انتخاب می کنید بهتر است برای گرفتن نتیجه رضایت بخش  از مکمل شب و روز با یکدیگر استفاده کنید. مواد فعال در فرمولاسیون کرم های دور چشم برای شب، در بازسازی و درمان نقش دارند.

 

نحوه مصرف بهترین کرم دور چشم چگونه است؟

اگر شما بهترین مارک کرم دور چشم را تهیه کنید ولی از آن درست استفاده نکنید ، تنها پول خود را دور ریخته اید . با استفاده از انگشت انگشتری و روی استخوان زیر چشم و به صورت ضربه ای اما  آرام باید کرم دور چشم بزنید. به هیچ وجه کرم دور چشم را دور چشم هایتان ماساژ ندهید و حالت دورانی نچرخانید. ناحیه بالای پلک نیز نیازی به کرم ندارد. مگر آنکه توسط پزشک برای شما تجویز  شود یا روی بسته بندی خود کرم در این مورد توضیحات موجود باشد.

 

بهترین مارک کرم دور چشم کدامست؟

ابتدا مشخص کنید کرم دور چشم را برای چه مصرفی نیاز دارد و بعد به سراغ برند و مارک بروید . در این صورت بهترین خرید را انجام خواهید داد. برای مثال  افراد در سنین بالا و با پف شدید دور چشم نیاز به کرم متفاوتی دارند تا کسانی که برای درمان تیرگی به سراغ تهیه کرم دور چشم می روند. هم چنین همیشه کرم های گران قیمت و از برندهای بسیار مشهور بهترین مارک کرم دور چشم نیستند و ممکن است اصلا به پوستتان نسازند و شما را دچار سوزش ، خارش و حتی حساسیت های پوستی و چشمی کنند.  در مواردی این کرم ها حتا خودشان ممکن است در ایجاد چروک های دور چشم نیز تاثیر گذار باشند.

کرم دور چشم چند بار بزنیم

 

بهترین کرم دور چشم  برای شما باید فاقد هر گونه عطر ، اسانس  و الکل باشد و شما را دچار آلرژی نکند . هم چنین بهتر است برای حفظ کیفت کرم مدلی را خریداری کنید که در بسته بندی های با فرم تیوپی هستند.