عادت های صبحگاهی افراد مشهور که باعث موفقیت شان شده است!
عادت های صبحگاهی افراد مشهور که باعث موفقیت شان شده است!

اگر می خواهید زندگی موفقی داشته باشید این عادت های صبحگاهی را از سلبریتی ها بیاموزید

عادت های صبحگاهی سلبریتی های معروف

آدم های مشهور و موفق نقاط مشترک زیادی با هم دارند به عنوان مثال یکی از عادت های صبحگاهی آن ها این است که بعد از بیدار شدن اولین کاری که انجام می دهیم باید سخت ترین آن ها باشد. آن ها برنامه زندگی خود را طوری برنامه ریزی می کنند که هم در زندگی شخصی و هم در زندگی حرفه ای خود تعادل داشته باشند.

در پومو بخوانید : عادت های صبحگاهی که شما را چاق می کند و شما نمی دانید!!

باراک اوباما : قهوه نخورید

باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا بر خلاف دنیای مدرن امروزی پیش می رود زیرا علاقه ای به خوردن قهوه ندارد. او برای آبرسانی و تقویت متابولیسم چای سبز، آب پرتقال و آب می نوشد.
او دو اصل مهم در برنامه روزانه اش دارد: هرگز ورزش را فراموش نمی کند و همیشه صبحانه می خورد. نخوردن قهوه هیچ چیزی از انرژی او کم نمی کند شب ها ۵ ساعت می خوابد و بلافاصله بعد از بیدار شدن ورزش می کند.

جنیفر آنیستون : سحرخیز باشید

حتما شنیده اید که همه افراد موفق سحرخیز هستند و جنیفر آنیستون هم یکی از این افراد است. او صبح ها ساعت ۴:۳۰ از خواب بیدار می شود و شروع به انجام برنامه های صبحگاهی اش می کند. جنیفر بعد از بیدار شدن صورتش را با صابون می شوید، آب ولرم با لیمو می نوشد و ۲۰ دقیقه مراقبه می کند.

اوپرا وینفری : مدیتیشن

همه فواید مدیتیشن را می دانیم. استرس را کاهش می دهد، خلاقیت را بالا می برد و سلامت بدن را تقویت می کند. اوپرا وینفری هر روز صبح را با ۲۰ دقیقه مدیتیشن شروع می کند. اگر وقت کافی نداشته باشد ۲۰ دقیقه را به ۱۰ دقیقه کاهش می دهد اما روزی دو بار این کار را انجام می دهد.

تیم فریس : اهداف کوچک را به انجام برسانید

لی میشل : دوش بخار

جسیکا آلبا : ورزش با دوستان

مارک زاکربرگ : انتخاب ها را حذف کنید

استیو جابز : رویا های تان را به خاطر بیاورید

استیو جابز در یکی از مصاحبه هایش گفته است هر روز صبح به آینه نگاه می کند و از خودش این سوال را می پرسد: اگر امروز آخرین روز عمرم بود آیا همان چیزی که امروز می خواهم انجام دهم را انجام می دادم؟ وقتی جواب سوال منفی بود (که در اکثر اوقات هم همینطور بود) برنامه اش را تغییر می داد. او هر روز با به یاد آوردن اهداف و آرزوهایش توانست به تمام آن ها برسد و هرگز خودش را فراموش نکند.

گردآوری : پومو

پومو


منبع : bedunim.ir