راهنمای مراقبت از مو در زمستان

مراقبت از مو در زمستان

آیا متوجه شده اید‌‌‌‌‌‌‌ که سشوار کشیدن موهایتان دوبرابر زمان معمول وقت می‌برد؟

آیا دچار موخوره شده‌اید؟

آیا موهایتان خشک، تیره و شکننده شده‌اند؟

خب، به دوران تأثیر تغییرات فصلی روی موهایتان خوش آمدید. این مسئله حقیقت دارد و موهای ما مانند پوست‌مان تحت تأثیر عوامل بیرونی قرار می‌گیرد.

یک پیشنهاد فوق‌العاده که می‌توانیم برای شما داشته باشیم، این است که چند محصول درمانی قابل استفاده در سالن آرایشی تهیه کنید. محصولات درمانی Olaplex و L’Oreal Professionnel Pro Fiber می‌توانند تأثیر فوق‌العاده‌ای روی نرم‌کنندگی و سلامت موهایتان داشته باشند. می‌تواند برای وقت بعدی آرایشگاه‌تان، یک کدام را تهیه کنید. مانند درمان فصل به فصل صورت‌تان (می‌دانید که برای هر فصل باید درمان مخصوص صورت‌تان را انجام دهید؟)، ما شدیدا پیشنهاد می‌کنیم برای موهایتان نیز این درمان مخصوص هر فصل را درنظر بگیرید.

اما این فقط مختص سالن آرایشی نیست. موارد زیادی هستند که می‌توانید برای مراقبت از موهایتان در زمستان، در خانه انجام دهید. از نرم‌کنندگی‌های عمیق گرفته تا استفاده از لوازم گرم با تکنولوژی مناسب و مصرف مکمل‌ها به همراه سریال (غلات) صبحانه؛ راه‌ها و ترفندهای زیادی وجود دارند تا مطمئن شوید می‌توانید این ۶ ماه سرد سال را، بدون از دست دادن زرق و برق موهایتان پشت سر بگذارید.

در ادامه‌ی مطلب چند راه مورد علاقه‌‌‌مان برای آماده کردن موها در زمستان را می‌خوانیم.

همچنین بخوانید: نکات مهم برای مراقبت از مو

کلاه یا روسری بگذارید!

همان قدر که احمقانه به نظر می‌رسد، یک راه مطمئن برای محافظت از موهایتان در برابر عوامل بیرونی، پوشاندن‌شان است. نه، کلاه گذاشتن باعث ریزش موهایتان نمی‌شود! این فقط یک توهم است. لطفا برای حفظ سلامت موهایتان یک روسری یا همچین چیزی تهیه کنید. ما عاشق این کلاه‌های زنانه‌ی کوچک City of Neighbourhood از کمپانی Tuck Shop Tradingهستیم.

از مقداری درمان خانگی استفاده کنید!

وقتی محصول مورد علاقه قابل استفاده در آرایشگاه‌تان را پیدا کردید، قطعا باید روی برخی محصولات مهم قابل استفاده در خانه سرمایه گذاری کنید. محصول مورد علاقه ما؟ محصول L’Oreal Professionnel Pro Fiber At-Home Recharge که برای مصرف خانگی است. این تیوپ سفید کوچک حاوی مواد واقعا قدرتمندی است. شما برای فعال کردن مجدد درمانی که در سالن انجام داده اید، به ازای هر ۴ بار شامپو به جای نرم کننده تان از این محصول استفاده می کنید. نتیجه؟ موهایتان دوباره زنده می‌شوند. این مسئله حقیقت دارد.

با این حقیقت کنار بیایید!

بهترین راه برای تغذیه‌ی آن چه که در بیرون است، از درون سرچشمه می‌گیرد. ما مکمل مایع Deciem’s Fountain Hair Molecule که به صورت روزانه باید مصرف شود، را قبول داریم. تنها دو قاشق چای‌خوری در روز، موهایتان را سرشار از سیلیکون، بیوتین و اسیدهیالورونیک می‌کند.

به وسایل گرمایشی هوشمندانه تر روی آورید!

اگر قرار است موهایتان را سشوار کنید، حداقل به روش ایمن این کار را انجام دهید. وقتی صحبت از آسیب رسیدن به مو است، حرارت یکی از رایج‌ترین عوامل آسیب رسان است. بنابراین این بار تجدید نظر کرده و محصول انقلابی جدید Dyson Supersonic Hair Dryer را انتخاب کنید. این محصول دارای یک موتور دیجیتال و ترموستات هوشمندانه است که می‌تواند از بالارفتن حرارت سشوار بیش از یک حد معین، جلوگیری کند. به طور اتوماتیک شروع به خنک کردن باد سشوار می‌کند تا یک دمای ثابت را برای سشوار ایجاد کند و از آسیب رساندن به لایه‌ی کراتین که ریشه‌ی مو را پوشانده است، جلوگیری کند.