سرم ضد جوش متد
خرید بهترین سرم ضد جوش [قوی و حرفه ای] سال 2020

سرم ضد جوش محصولی خوب برای رهایی از آکنه ها و جوش ها می باشد. احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده است که در بازه سنی خاصی پوستتان دچار جوش و آکنه شده باشد. ایجاد یک جوش بر روی صورت و یا سایر نواحی بدن منظره بدی را ایجاد می کند. درمان های بسیاری برای از بین بردن این آکنه ها پیشنهاد می شود. سرم ضد جوش محصولی موجود در بازار است که می تواند با داشتن اثری مطلوب آکنه های موجود بر روی صورت شما را از بین ببرد.

دلایل ایجاد آکنه بر روی پوست

افزایش چربی پوست: برخی از افراد دارای پوست چرب هستند. پوست های چرب مستعد داشتن جوش و آکنه می باشند. برای درمان این نوع آکنه ها ابتدا باید چربی روی پوست را کنترل نمود و سپس با استفاده از سرم ضد جوش از ایجاد آنها جلوگیری نمود.

وجود میکروب ها روی پوست: وجود برخی از میکروب ها بر روی پوست می تواند سبب ایجاد آکنه شود. با رفت و آمد در محیط های آلوده و یا استفاده بسیار زیاد از مواد آرایشی و کرم پودر پوست شما مستعد ایجاد جوش می شود. برای جلوگیری از این مورد نیز باید مراقبت های لازم از پوست را انجام داده و دائما آن را با پاک کننده های مناسب تمیز نمایید. می توانید با استفاده از سرم ضد جوش در آخر روز از ایجاد آکنه جلوگیری نمایید.

هورمون ها: برخی از افراد هیچ کدام از مشکلات بالا را ندارند و صرفا دلیل داشتن آکنه آنها بهم خوردن هورمون های آنان می باشد. این مشکل باید ریشه یابی و توسط دکتر متخصص درمان شود. در واقع این مشکل یک اخلال داخلی در بدن است و صرفا از طریق بیرونی و موضعی نمی توان آن را درمان نمود.

 

سرم ضد جوش متد

سرم ضد جوش و طریقه مصرف

این محصول دارای ترکیبات و فرمولاسیون خاصی است که باعث می شود تا پوست دچار آکنه نشود. مواد آنتی باکتریال موجود در سرم ضد جوش باعث از بین رفتن تمام آلودگی ها و میکروب های روی صورت می شود. طریقه مصرف این ژل نسبت به انواع برندها و مارک های آن فرق می کند. بهتر است قبل از مصرف دستورالعمل و بروشور داخل قوطی را مطالعه نمایید تا به درستی این ژل را استفاده نمایید. در بیشتر مواقع بعد از استفاده این محصول صورت را شستشو نمی دهند.

نکاتی مفید در مورد آکنه

هرگز جوش ها را فشار ندهید: به دو دلیل هرگز نباید این کار را انجام دهید. اول اینکه فشار دادن جوش باعث می شود تا میکروب و آلودگی داخل آن بر روی کل صورت پخش شود و نقاط دیگر صورت شما دچار آکنه گردد. دوم اینکه فشار دادن جوش باعث می شود تا جای آن بر روی صورت شما باقی بماند.

صورت خود را زیاد نشویید: این کار باعث می شود تا چربی پوست دچار اختلال شود و صورت شما تحریک به ایجاد جوش و آکنه گردد.

با استفاده از سرم ضد جوش می توانید به راحتی از شر آکنه ها خلاص شوید اما نکته مهم این است که فراموش نکنید قبل از هر کاری باید علت و ریشه اصلی ایجاد آکنه را بیابید.

پرسش و پاسخ در مورد سرم ضد جوش:

درمان سریع و نقطه ای جوش چیست؟

اگر یک نقطه از صورتتان جوش زده، اون رو با کرم پودر نپوشانید. برای رفع جوش از سرم های درمانی ضد جوش و آکنه استفاده کنید که ضمن پوشاندن نقاط دارای جوش جنبه درمانی هم دارند.

روش استفاده از ضد جوش چگونه است؟

با توجه به نوع پوست خود، صورت و مناطق درگیر را با شوینده ای ملایم و یا ژل شستشوی بشویید. مقداری از ژل ضد جوش را فقط روی جوش بمالید. بعد از ۲۰-۱۵ دقیقه صورت را با آب سرد بشویید. روزانه ۳-۲ مرتبه این کار را انجام دهید.

دلیل جوش زدن و آکنه چیست؟

آکنه در صورت و چانه عدم تعادل هورمونی را نشان می دهد.استرس یکی دیگر از دلایل آکنه در این منطقه است. مدیریت استرس از طریق تکنیک های تمدد اعصاب مانند گوش دادن به موسیقی، مدیتیشن و غیره مفید است.

آیا استفاده از ماسک صورت برای رفع جوش خوب است؟

سعی کنید هفته ای یک بار از ماسک صورت استفاده کنید. بهتر است ماسک هایی باشند که حاوی خاک رس هستند، چون قابلیت پاکسازی و مات کنندگی پوست های چرب را دارند.