منطقه ارسال خود را انتخاب کنید
چنانچه آدرس خود را وارد کنید تا محصولات آن منطقه برای شما نمایش داده شوند.

راهنمای دریافت مجوز فعالیت اصناف از ۲۳ فروردین ۹۹

راهنمای دریافت مجوز فعالیت اصناف از ۲۳ فروردین ۹۹

دریافت مجوز اصناف و صنایع از سامانه غربالگری و مراقبت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور فعالیت از ۲۳ فروردین ۹۹ الزامی است. اصناف بایستی با مراجعه به سامانه دریافت مجوز فعالیت از وزارت بهداشت، ضمن ثبت نام، مجوز با بارکد دریافت و آن را در محل کسب خود نصب کنند.

عدم دریافت مجوز از سامانه وزارت بهداشت، از ۲۳ فروردین ۹۹، مشمول جرایم و محکومیت های قانونی برای کلیه اصناف در ۳۱ استان کشور خواهد شد. همچنان فعالیت اصناف پر خطر از ۲۳ فروردین ۹۹ ممنوع است و اصناف کم خطر طبق اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا امکان فعالیت دارند. امکانی که مشروط به دریافت مجوز فعالیت از سایت وزارت بهداشت و نصب آن در محل کسب است.

پنجشنبه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام اصناف کم خطر در سامانه وزارت …

سامانه ثبت نام اصناف و صنایع وزارت بهداشت کشورمان، ابزاری است برای دریافت مجوز فعالیت از ۲۳ فروردین ۹۹. عدم ثبت نام در این سامانه، منجر به عدم صدور مجوز فعالیت شده و در صورت فعالیت، موجب توقف واحدکاری خواهد شد. راهنمای گام دوم مبارزه با کووید ۱۰ پس از تکمیل ثبت نام به صورت الکترونیکی، ابلاغ می گردد.

به منظور دریافت مجوز فعالیت اصناف و صنایع بایستی به سایت غربالگری وزارت بهداشت در نشانی salamat.gov.ir‌ مراجعه کنید که تصویر ایندکس آن را در عکس زیر مشاهده می کنید. این سایت، پیش تر به عنوان سایت خود ارزیابی بیماری کرونا اعلام شده بود و تا کنون میلیون ها هموطن، اطلاعات خود را در این درگاه ثبت کردند.

راهنمای دریافت مجوز اصناف
سایت ثبت نام در سامانه اصناف

تصویر ایندکس سامانه ثبت نام اصناف و صنایع در سامانه خود ارزیابی وزارت بهداشت

سایت ثبت نام اصناف و مشاغل کم خطر

کافی سایت وارد سامانه ثبت نام اصناف و صنایع در نشانی: https://eoh.behdasht.gov.ir شده و ثبت نام کنید.

اعلام آخرین مهلت ثبت نام اصناف در سامانه وزارت بهداشت

ساعت ۲۴ پنجشنبه (۲۸ فروردین) آخرین مهلت ثبت نام در سامانه …

 

دیدگاهتان را بنویسید

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.