لوسیون تقویت ابرو
بهترین لوسیون تقویت ابرو

ابرو نقش خیلی مهمی در ظاهر چهره‌ی ما دارند.

اکثر انسان‌ها علاقه دارند که همواره زیباتر از چیزی که هستند به نظر برسند و ابروهای پر و یکدست از آنجایی که گیرایی چشمان شما را افزایش میدهند به این موضوع کمک بسیاری می‌کنند.

ریزش ابرو اتفاق بسیار ناخوشایندی است که ممکن است برای هر کدام از ما بنا به دلایل مختلف پیش بیاید به همین علت انواع روش‌های تتو و هاشور ابرو و… در بین بسیاری از مردم رواج پیدا کرده است تا ظاهر زیباتری داشته باشند.

اما گاهی استفاده‌ی بیش از حد از این روش‌ها بعد از مدتی باعث از بین رفتن ابروی طبیعی می‌شود و شخص به طور دائم برای حفظ زیبایی خود محتاج به استفاده از این روش‌ها می‌شود و مجبور است هزینه‌ی زیادی را همواره تکرار کند.

حال چه چیزی می‌تواند بهتر از این باشد که با یک‌بار هزینه و بدون نگرانی از آسیب مواد مضر، با استفاده از تقویت‌کننده‌های مناسب ابروهای سالم‌تری داشته باشیم؟ استفاده از تقویت‌کننده هر شب چند ثانیه بیشتر وقت شما را نمی‌گیرد و اگر این کار را بدون وقفه انجام دهید معمولاً بعد از یک ماه تأثیر استفاده از آن را خواهید دید.

البته باید توجه داشته باشید که در موارد محدود اثر تقویت‌کننده‌های مختلف روی آدم‌ها متفاوت است و ممکن است محصولی که روی درصد بالایی از آدم‌ها جواب داده است برای شما تأثیر چندانی نداشته باشد و این نشان‌دهنده‌ی بد بودن آن محصول نیست پس نا امید نشوید و یک تقویت‌کننده‌ی دیگر را امتحان کنید.

 

لوسیون احیا کننده ابرو متد، دارای ترکیبات تخصصی جهت تقویت و پرپشت کردن ابرو می باشد.

فرمولاسیون این محصول باعث افرایش استحکام، ضخامت و رویش مجدد ابروها می شود.

تقویت ریشه ابرو-ترمیم ریزش موی سکه ای موی ابرو و ریش

حاوی کافئین و ویتامین های B برای افزایش استحکام موی ابرو

 

نکاتی در مورد تقویت ابرو:

  • قبل از استفاده از هر تقویت‌کننده‌ای ابتدا آرایش چشم و ابروی خود را کامل پاک کنید، مژه و ابرویتان را خوب تمیز کنید و بعد روی آن‌ها تقویت‌کننده بزنید.
  • روی اکثر محصولات مدت زمان مصرف برای نتیجه گرفتن درج شده است اما طبق تجربه‌ی شخصی من استفاده از تقویت‌کننده‌ها را نباید یک‌دفعه قطع کنید و به‌مرور باید روزهای مصرف در هفته را کاهش دهید و سپس مصرف را متوقف کنید.