کرم کلاژن ساز
آموزش ساخت کرم سفت کننده پوست در خانه

با استفاده از آموزش ساخت کرم کلاژن ساز پوست خود را کشیده و بسیار جوانتر و سالم تر از سن خود بنظر برسید. حتماً این کرم خانگی را امتحان کنید که با ویژگی سفت شدن پوست ، طبیعی بودن و کاربرد آن مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است

این کرم طبیعی و قابل استفاده در انواع پوست و مناسب برای استفاده روزمره میباشد

با استفاده از این کرم  ، می توانید پوست خود را کشیده و بسیار جوانتر و سالم تر از سن خود بنظر برسانید. حتماً این کرم خانگی را امتحان کنید

     مواد لازم ساخت کرم کلاژن ساز :

 

1 لیوان بزرگ (400 میلی لیتر) آب دمای اتاق را به 2 قاشق غذاخوری دانه های کتان اضافه کنید و بگذارید تا یک شب یا حداقل 3 ساعت بماند. انتقال به مخلوط کن و خوب خرد کنید.

در یک قابلمه کوچک ، 10 دقیقه با حرارت ملایم 10 دقیقه بپزید و بگذارید تا خنک شود.

بعد از خنک شدن ، آن را با کمک صافی یا پارچه صاف کنید. از آنجا که قوام ژل دارد ، اگر دو بار فرآیند فیلتر را تکرار کنید ، مخلوط نرم تری به دست می آورید.

 

توجه: اگر می خواهید مخلوط را زیباتر ، و غلیظ تر کنید می توانید ژل آلوئه ورا یا ویتامین E اضافه کنید.

کرم سفت کننده پوست

دانه های کتان به لطف اسیدهای لینولنیک موجود در آن ، پوست را با روغنهای مورد نیاز تغذیه می کنند.
هنگامی که بذر کتان را به مقدار کم مصرف می کنید ، 3 قاشق غذاخوری دانه کتان در ماست 8 گرم فیبر ، 6 گرم پروتئین ، امگا 3 ، ویتامین های گروه B و منیزیم به بدن شما می آورد.
به لطف ویتامین های گروه B غنی که در آن وجود دارد ، پوست مرطوب شده و بنابراین لایه برداری نمی کند. همچنین ، بذر کتان پوست را مرطوب می کند. همچنین راه حل های موثری برای مشکلات پوستی شایع مانند اگزما و آکنه فراهم می کند.
در صورت بیماری های پوستی مانند پسوریازیس ، اگزما ، قارچ ، بذر کتان می تواند در کاربرد و استفاده منظم آن مفید باشد ، از خاصیت سفت کننده پوست برخوردار است.