بوتاکس در خانه در 20 دقیقه! اثر شگفت انگیز
بوتاکس در خانه در 20 دقیقه! اثر شگفت انگیز

بوتاکس در خانه در 20 دقیقه! اثر شگفت انگیز – اگر از این طریق از آسپیرین خود استفاده کنید

آیا ایجاد اثر بوتاکس در خانه در مدت 20 دقیقه ایده خوبی نیست؟ ما ماسکی را با شما به اشتراک می گذاریم که رنگ پوست شما را روشن می کند ، به شما کمک می کند از شر علائم خلاص شوید ، شاید قبلا آن را امتحان نکرده باشید ، جالب خواهد بود ،; اما بسیاری از افراد از آن بهره مند شده اند. اگر جای زخم ، جوش های سرسیاه ، لکه ها ،; رنگ پریدگی پوست و عدم تعادل رنگ دارید ، اگر می خواهید از چین و چروک و خطوط ریز خلاص شوید ، می توانید از این ماسک بوتاکس طبیعی ,..
آیا ایجاد اثر بوتاکس در خانه در مدت 20 دقیقه ایده خوبی نیست؟ ;ما ماسکی را با شما اموزش میدهیم که رنگ پوست شما را روشن می کند ، به شما کمک می کند از شر علائم خلاص شوید ، شاید قبلا آن را امتحان نکرده باشید ، جالب خواهد بود ، اما بسیاری از افراد از آن بهره مند شده اند.

اگر جای زخم ، جوش های سرسیاه ، لکه ها ، رنگ پریدگی پوست و عدم تعادل رنگ دارید ، اگر می خواهید از چین و چروک و خطوط ریز خلاص شوید ، این ماسک طبیعی بوتاکس را امتحان کنید

 

آیا ایجاد اثر بوتاکس در خانه در مدت 20 دقیقه ایده خوبی نیست؟ ما ماسکی را به شما آموزش میدهیم که رنگ پوست شما را روشن می کند ، به شما کمک می کند از شر علائم خلاص شوید ، شاید قبلا آن را امتحان نکرده باشید ، جالب خواهد بود ، اما بسیاری از افراد از آن بهره مند شده اند.

اگر جای زخم ، جوش های سرسیاه ، لکه ها ، رنگ پریدگی پوست و عدم تعادل رنگ دارید ، اگر می خواهید از چین و چروک و خطوط ریز خلاص شوید ، این ماسک طبیعی بوتاکس را امتحان کنید.    

        مواد لازم:

  1. سفید تخم مرغ
  2. آسپرین (2 قطعه)

 

بوتاکس در خانه

   مرحله ساخت:

* ما زرده تخم مرغ را از شار جدا می کنیم ، زرده را به ظرف دیگری برای این ماسک منتقل می کنیم که با شار کار خواهیم کرد (البته ما از آن برای ماسک یا غذای دیگری استفاده خواهیم کرد ، همه ما با ضایعات مخالفیم)
* در یک کاسه ، 2 آسپرین را در 1 قاشق چای خوری آب ذوب می کنم.

بوتاکس در خانه
* روی آن سفیده تخم مرغ اضافه می کنم و مخلوط می کنم. در این مرحله ، شما باید کمی صبور باشید ، باید آن را خیلی خوب مخلوط کنید تا قوام کفگیر به دست آید ، عملی ترین روش استفاده از میکسر است.

بوتاکس در خانه
* وقتی صحبت از قوام خامه ای می شود ، اکنون می توانید آن را روی پوست تمیز خود بمالید.

 

  آسپرین-تخم مرغ
* ماسک را با یک برس یا دست روی صورت خود بمالید ، 5 دقیقه صبر کنید ، یک لایه دیگر بزنید ، 5 دقیقه صبر کنید و یک لایه دیگر بزنید. بگذارید ماسک روی صورت خود بماند به مدت 20 دقیقه ، 5 لایه بین لایه ها.
* بعد از 20 دقیقه ماسک را با مالیدن آب گرم از روی صورت خود پاک کنید.
* از تغییر سریع صورت خود شگفت زده خواهید شد.
بنابراین فواید آسپرین و تخم مرغ در این ماسک برای پوست ما چیست؟

بوتاکس در خانه در 20 دقیقه! اثر شگفت آور – اگر از این روش از آسپرین استفاده می کنید

مزایای آسپیرین برای پوست:

* آسپرین با خاصیت ضد التهاب و ضد باکتری از پوست شما در برابر آکنه و ایجاد آکنه محافظت می کند.
* اسید سالیسیک در محتوای آن با نشان دادن اثر لایه برداری پوست را تصفیه می کند و همچنین این کار را بدون خشک شدن پوست انجام می دهد.
* در حالی که پوست شما را مرطوب می کند ، لکه ها را از بین می برد.

مزایای AKG AKI روی پوست:
چین و چروک ها را کاهش می دهد
*پوست رامرطوب می کند.
* میزان روغن موجود در پوست را متعادل می کند و در از بین بردن لکه های سیاه احتمالی نقش مهمی دارد.
* حاوی ویتامین ها و مواد معدنی زیادی است. سفیده به ویژه سرشار از پروتئین ، نتایج خوبی را برای افراد چروکیده ارائه می دهد.
* خاصیت ارتجاعی لازم پوست شما را ایجاد می کند و پوستی جوانتر را ایجاد می کند.