بهترین بالم لب سال 2020 با قیمت خرید ارزان

بالم لب محصولی است که از لب های شما محافظت می نماید. احتمالا شما هم با مشکل خشکی لب هایتان مواجه شده اید. لب قسمتی است که هیچ گونه غده تعریقی وجود ندارد. به همین علت در صورت کمبود آب بدن و یا سرمای زیاد لب دچار خشکی و ترک می گردد. بالم لب همان چیزی است که در مواقع خشکی لب می توان از آن استفاده نمود. با این محصول لب هایتان دچار ترک نمی شود و مشکلات پوستی در ناحیه دهان نخواهید داشت.

بالم لب از چه موادی ساخته شده است؟

در اغلب بالم لب از موم زنبور عسل استفاده می گردد. موم زنبور عسل دارای مواد مغذی و مرطوب کننده ای است که می توان از خشکی لب ها جلوگیری نماید. در کنار استفاده از موم زنبور عسل از مواد فرآوری شده ی دیگری نیز استفاده می شود که خاصیت طعم دهی و گاهی ضد آفتابی را دارند. بالم لب باعث می شود تا لب رطوبت خود را از دست نداده و خشک نشود. همچنین یک خاصیت منعکس کنندگی نیز در این محصول وجود دارد که اشعه های مضر خورشید را دفع می نماید.

فواید استفاده از بالم لب

  1. این محصول باعث می شود تا لب رطوبت کافی را داشته باشد، ترک نخورد و پوسته پوسته نگردد.
  2. با استفاده از این بالم لب های شما زیبا تر و درخشان تر به نظر می رسد. مواد ترمیم کننده ای که درون بالم لب موجود است مواد مغذی را به لب ها می بخشد. خطوط لب پر می شود و زیبایی این قسمت از صورت بیشتر می گردد.
  3. این محصول لب های شما را در برابر سرمای زمستان و نیز در مقابل اشعه های مضر خورشید محافظت می نماید.

طریقه استفاده بالم لب چگونه است؟

این محصول بیشتر به شکل جامد و رژی مانند در بازار موجود است. بالم لب را می توانید هر زمانی که احساس نیاز و خشکی در لب ها کردید استفاده نمایید. با زدن بالم لب جامد بر روی لبها آنها را بر روی یکدیگر بمالید. این محصول به صورت تیوپی نیز در بازار موجود است که شکل آنها کمی رقیق تر از انواع رژی آن است. این موارد را نیز می توان با استفاده از دست و انگشتان بر روی لب ها استفاده نمود. بهتر است برای جذب بیشتر و بهتر مواد مغذی موجود در آن رژ لب و یا ماده ی دیگری را زیر آن استفاده نکنید.

زمان خاصی برای استفاده از بالم وجود ندارد و هر زمانی که احساس نیاز شود می توان از آن استفاده نمود. برخی از افراد که دچار خشکی شدید لب هستند بهتر است در طول شبانه روز چندین بار از آن استفاده نمایند. حتی ممکن است که نیاز باشد تا در طول شب بیدار شده و از بالم استفاده کنند. اگر در قسمت های دیگر پوست خود نیز احساس خشکی کردید می توانید از آن استفاده نمایید.

شما می توانید با استفاده از روغن های گیاهی و انواع عناصر طبیعی خودتان بالم لب درست کنید و نوع شیمیایی آن را خریداری نکنید. با استفاده از روغن زیتون و موم زنبور عسل می توانید بالم درست کنید.

                   خرید بالم لب متد

بالم لب متد پروفشنال حجم 15 میل
این بالم لب حاوی روغن هایموم زنبور عسل و سبک طبیعی، ویتامین E است. ترکیب عالی از روغن هسته انگور، موم زنبور عسل، ، روغن جوجوبا و ویتامین E لب ها را تغذیه، نرم و محافظت می کند.این بالم لب یک مرطوب کننده و نرم کننده مغذی می باشد که برای لب های خشک و ترک دار بسیار مناسب است. این بالم لب با ترمیم پوست لب، التهابات پوستی را التیام می بخشد.

بالم لب متدحاوی ترکیبات Methyl Gluceth-20 و روغن های 100گیاهی ارگانیک است که لب ها را آبرسانی و مرطوب می کند.

نقاط قوت
حاوی روغن هسته انگور ,حاوی روغن کرچک,,حاوی ویتامین  E
آبرسان , نرم کننده و محافظت کننده لب ها ,رایحه ، توت فرنگی، پرتقال

۲۵,۰۰۰ تومان