بهترین مارک فیس واش

داشتن پوستی زیبا و شفاف دغدغه ی بسیاری از خانم ها بوده که با استفاده از کرم ها و یا مراقبت روزانه از پوست تان می توان به این مورد رسید اما اگر جزو آن دسته خانم هایی هستید که بدون پاک کردن آرایش به رختخواب می روید حتما تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید!
امروزه روش ها و محصولات متنوعی برای مراقبت روزانه از پوست وجود دارد که می شود گفت جزو مراحل اصلی سالم نگه داشتن پوست است.

همانطور که می دانید مواد آرایشی و آلودگی های موجود در محیط، پوست را کثیف و منافذ آن را مسدود می کنند اما یک شوینده مناسب علاوه بر اینکه پوست صورت تان از جرم ها، ناخالصی ها و سلول های مرده تمیز می کند بلکه در افزایش مقاومت پوست تان در برابر عوامل محیطی و تولید سلول های جدید نیز بسیار موثر عمل می کند.
بطور مثال پاکسازی پوست با تونر، فیس واش، شیر پاک کن و محلول های شستشو همگی راه هایی برای تمیز کردن پوست هستند اما لازم است موثرترین محصول را متناسب با جنس پوست خود انتخاب کنید که ضمن قدرت پاک کنندگی قوی به تقویت و تغذیه پوست نیز کمک فراوانی میکند. با ما باشید تا “بهترین مارک فیس واش” را برای تان معرفی کنیم.

فیس واش فومی کرپلاس

بهترین فیس واش برای پوست جوش دار

پوست چرب به عنوان یکی از حساس ترین پوست ها شناخته شده که در انتخاب و خرید محصولات

بهترین مارک فیس واش

ی برای این نوع پوست باید توجه زیادی کرد. پوست های چرب چیزی به عنوان سبوم تولید می کنند که بیشتر در معرض شکنندگی هستند اما در عوض رطوبت پوست را به خوبی حفظ می کنند. اگر پوست تان چرب است و یا پوست مختلطی دارید می توانید از “فیس واش متد” مخصوص پوست چرب استفاده کنید تا از شکنندگی و پیری پوست جلوگیری کنید. این نوع فیس واش مناسب برای جوش و آکنه بوده که با فورمولاسیون ملایم و سبک و بهره گیری از ترکیبات موثر علاوه بر قدرت پاکسازی قوی در تنظیم چربی سطح پوست و پیشگیری از جوش و آکنه بسیار موثر عمل می کند. شوینده پوست چرب که از برندهای مختلفی مانند متد , کرپلاس , رنسانس و غیره وجود دارد نه تنها آلودگی و آرایش را از سطح پوست پاک میکند بلکه به سبب مواد مغذی و آبرسان عمیق قادرست برای مدت طولانی پوست را تغذیه و مرطوب کند.

فیس واش متد مخصوص پوست خشک

بهترین مارک فیس واش
این شوینده، یک فیس واش مناسب پوست خشک محسوب می شود که با ترکیبات آبرسان بسیار قوی در کنار پاکسازی پوست، بافتی نرم، لطیف و هیدراته به مصرف کننده هدیه می دهد همچنین با فورمولاسیون کرمی و سبک محصولی ایده آل برای مصرف روزانه به شمار می رود. وجود عصاره هایی از چای سبز,آلوئه ورا در این پاک کننده آبرسان آن را به بهترین فیس واش پوست خشک تبدیل کرده است که با ویژگی التیام بخشی و ضد التهابی علاوه بر جلوگیری از کشیدگی و تحریکات پوستی به کاهش سوزش، خارش و التهابات کمک بسیاری می کند.

خرید فیس واش متد

وظیفه ی اصلی ژل شستشوی خوب صورت پاک کردن عمقی پوست و از بین بردن چربی های اضافی و آلودگی ها می باشد

بهترین فیس واش

پس اگر می خواهید بعد از یک آرایش سنگین یا یک روز طولانی که صورت تان در معرض گرد و غبار و آلودگی بوده منافذ پوست تان را کاملا تمیز کنید بهتر است با شستن صورت با فیس واش متد شادابی و طراوت دوباره را به پوست تان باز گردانید.

این پاک کننده با تاثیر گذاری در عرض 8 دقیقه و با فورمولاسیون کرمی علاوه بر مناسب بودن جهت شستشوی روزانه با دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی به جوانسازی و افزایش رطوبت طولانی مدت پوست کمک بسیاری می کند.